Matka Saksaan 10.-16.9.2016

Dendrologian Seura järjestää ulkomaan matkan Saksaan 10.–16.9.2016. Kohteiksi on ajateltu ainakin Berliini (Dahlem, Späth), Muskau, Dresden ja Tharandt. Lennot Helsingistä Berliiniin ja takaisin. Matkan hinta-arvio on 1100-1200 €. Hintaan sisältyvät lennot turistiluokassa, majoitus jaetuissa kahden hengen huoneissa, aamiainen, bussikuljetus ja pääsyliput kohteisiin.

Ennakkoilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen ds.ulkomaanmatkat[at]gmail.com. Tarvitsemme seuraavat tiedot: nimi/nimet, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, majoitustiedot (toivomus yhden hengen huoneesta tai huonetoverin nimi), mahdolliset ruoka-aineallergiat. Onnistuneen ilmoittautumisen jälkeen seura lähettää sähköpostitse tiedon ennakkomaksun 300 € maksusta pankkiyhteyksineen ja lisätietoa matkasta.