Meilahden arboretumin 50-vuotisjuhla 31.5.2017

Meilahden kartanon entisille maille vuonna 1967 perustettu arboretum on nykyään yli 300 puu- ja pensaslajin koti. Arboretum on myös Helsingin kaupungin kasviharvinaisuuksien ja erikoisistutusten kokeilualue. Tervetuloa juhlimaan kanssamme viisikymppistä, täydessä alkukesän kukoistuksessa.

50-VUOTISJUHLIEN OHJELMA

15–17 Juhlapuhe Juha Fagerholm, Dendrologia Seuran puheenjohtaja
Juhlavuoden puiden istutus
17.30–19 Opastettu puistokävely arboretumissa Jussi Lähteenmäki (Dendrologian Seura) ja  Elina Nummi (rakennusvirasto)

Tarjolla on suolaista ja makeaa pikkupurtavaa. Yllätysesiintyjiä! Tervetuloa juhlimaan kanssamme keväisen vihreään arboretumiin!

Tilaisuuden järjestäjä: Helsingin kaupungin rakennusvirasto

Osoite on Johannesbergintie 1, 00250 Helsinki.
Vähäisen paikoitustilan vuoksi on suositeltavaa saapua paikalle julkisilla liikennevälineillä.
Lähelle vie esimerkiksi raitiovaunulinja 4, jonka pysäkiltä on 300 metrin kävelymatka.