Ilmoittaudu Pohjois-Irlantiin!

[print_link]

Pohjois-Irlantiin ilmoittautuminen loppu!

Dendrologian Seura ulkomaanretki suuntautuu kesällä 2011 Pohjois-Irlantiin Taina Suonion johdolla. Ensimmäinen retki järjestetään 2.–7.8.2011, mutta sen kiintiö, 30 henkeä, on jo täynnä.
Koska Dendrologian Seuran ulkomaanretkelle Pohjois-Irlantiin on ollut paljon mielenkiintoa, järjestämme toisen matkan samaan kohteeseen viikon kuluttua ensimmäisestä matkasta samoin Taina Suonion johdolla. Toisellekin retkelle mahtuu 30 ensimmäisenä ilmoittautunutta seuran jäsentä.

Ohjelma: Ohjelma on julkaistu Sorbifoliassa 3/2010. Voit kuitenkin ladata lehdestä skannatun ohjelman täältä.

Ajankohta 9.–14.8.2011 eli lähtö on viikkoa myöhemmin kuin ensimmäisellä matkalla, ohjelma on alustavasti sama. Hinta on noin sata euroa kalliimpi kuin ensimmäisellä matkalla. Matkan ohjelmasta on kerrottu tarkemmin syksyn 2010 Sorbifoliassa.

Ilmoittautumisia ottaa vastaan Juha Fagerholm sähköpostitse osoitteeseen ds.irlanti@gmail.com. Mainitse samalla yhteystietosi (puhelin, osoite), mahdolliset ruokarajoitukset jatoiveet majoittautumisesta yhden tai kahden hengen huoneissa. Yöpyminen on koko retken ajan Express by Holiday Inn -hotellissa Belfastissa.

Maksut: Ennakkomaksu on 200 euroa, ja toinen erä alustavasti 900 euroa, yhteensä 1100 euroa. Yhden hengen huone on alustavasti noin 200 euroa kalliimpi. Ennakkomaksu maksetaan 1.3.2011 mennessä Sammon tilille IBAN FI0580001900419921, SWIFT DABAFIHH.